膯wiczenia na powi臋kszenie penisa

Jak powi臋kszy膰 penisa?
13 kwietnia 2021
Operacja powi臋kszenia penisa
13 kwietnia 2021

膯wiczenia na powi臋kszenie penisa to szereg r贸偶nego rodzaju dzia艂a艅 manualnych, kt贸re maj膮 gwarantowa膰 wyd艂u偶enie pr膮cia o kilka centymetr贸w. Czy s膮 skuteczne? Opinie na ten temat s膮 skrajne. Cz臋艣膰 m臋偶czyzn zdecydowanie potwierdza, 偶e trening penisa ma sens i pozwoli艂 im uzyska膰 satysfakcjonuj膮ce efekty. Inni wr臋cz przeciwnie 鈥 m贸wi膮, 偶e 膰wiczenia na powi臋kszenie cz艂onka nie dzia艂aj膮.

Czy warto stosowa膰 膰wiczenia na powi臋kszenie penisa?

Faktem jest, 偶e nie istniej膮 wiarygodne badania 艣wiadcz膮ce o tym, 偶e 膰wiczenia na penisa pozwalaj膮 na wyd艂u偶enie przyrodzenia. Zarazem nie ma bada艅, kt贸re 艣wiadcz膮 o tym, 偶e nie s膮 one skuteczne. Komu wierzy膰? By膰 mo偶e trening penisa sprawdza si臋 tylko w przypadku cz臋艣ci m臋偶czyzn? Tego niestety nie wiadomo.

Na pewno jednak warto samodzielnie wypr贸bowa膰 膰wiczenia penisa, ws艂uchuj膮c si臋 przy tym w opinie zar贸wno niewierz膮cych w ich skuteczno艣膰, jak i entuzjast贸w 鈥 bez nadmiernych oczekiwa艅, ale i bez zbyt du偶ego sceptycyzmu. W艂a艣ciwie przeprowadzane na pewno nie zaszkodz膮, a nawet je艣li nie pozwol膮 na wyd艂u偶enie i pogrubienie penisa, to mog膮 mie膰 inne, pozytywne skutki na jako艣膰 erekcji i 偶ycia seksualnego m臋偶czyzny oraz jego partnerki.

Warto te偶 zauwa偶y膰, 偶e istniej膮 doniesienia, i偶 w niekt贸rych kulturach 鈥 zw艂aszcza afryka艅skich i azjatyckich 鈥 naci膮ganie penisa nie by艂o czym艣 wyj膮tkowym. Wyd艂u偶anie cz艂onka nie jest wcale nowym konceptem. R贸wnie偶 rozci膮ganie innych cz臋艣ci cia艂a 鈥 chocia偶by dolnych warg czy szyi 鈥 zdarza si臋 w r贸偶nych kulturach. Metody rozci膮gaj膮ce wykorzystywane s膮 tak偶e w medycynie. Cia艂o ludzkie poddawane naciskowi b臋dzie si臋 zmienia膰. Zarazem trzeba jednak pami臋ta膰, 偶e w wi臋kszo艣ci wy偶ej wspomnianych przypadk贸w mamy do czynienia z praktykami trwaj膮cymi przez wiele lat.

Dlatego te偶 膰wiczenia na penisa nie s膮 metod膮 dla os贸b, kt贸re pragn膮 natychmiastowych rezultat贸w. To spos贸b dla cierpliwych, kt贸rych nie zniech臋ci regularne 膰wiczenie oraz brak szybko widocznych efekt贸w. Jego zalet膮 jest to, 偶e 膰wiczenia mo偶e wykonywa膰 ka偶dy zdrowy m臋偶czyzna w domowych warunkach. Co wi臋cej, rozci膮ganie penisa nie wymaga nak艂ad贸w finansowych. Z domowych sposob贸w na wyd艂u偶enie cz艂onka jest to najlepsza obok tabletek metoda. Warto zreszt膮 艂膮czy膰 tabletki na przed艂u偶anie penisa z 膰wiczeniami dla jeszcze lepszych efekt贸w.

W kwestii skuteczno艣ci 膰wicze艅 warto tak偶e pami臋ta膰, 偶e du偶e znaczenie ma technika. Trzeba wiedzie膰 jak 膰wiczy膰, aby rezultaty by艂y odpowiednie. Mo偶liwe, 偶e cz臋艣膰 sceptyk贸w wykonywa艂a trening penisa w niew艂a艣ciwy spos贸b. Jest zatem wystarczaj膮co du偶o argument贸w za tym, by da膰 szans臋 tym metodom powi臋kszania cz艂onka. Istnieje wiele 膰wicze艅, ale do jednych z najbardziej popularnych technik nale偶y yelqing.

Czym jest jelqing?

Jelqing to 膰wiczenia, kt贸re maj膮 zapewnia膰 skuteczne wyd艂u偶enie penisa. Pochodz膮 z Bliskiego Wschodu. W Polsce yelq pojawi艂 si臋 najprawdopodobniej za spraw膮 mody na te 膰wiczenia na zachodzie, zw艂aszcza w Stanach Zjednoczonych. Zdaniem zwolennik贸w technika yelq 鈥 znana tak偶e jako dojenie penisa 鈥 pozwala na przed艂u偶enie pr膮cia ju偶 po roku niemal偶e codziennego stosowania.

Yelq do pewnego stopnia mo偶e przypomina膰 masturbacj臋. W praktyce ni膮 nie jest, zw艂aszcza 偶e 膰wiczenia s膮 wykonywane na cz艂onku w niepe艂nym wzwodzie. Yelqing to specyficzne rozci膮ganie penisa. Zaleca si臋, by wykonywa膰 te 膰wiczenia przez oko艂o 30 minut przez 2-3 dni, aby potem zrobi膰 jeden dzie艅 przerwy. Trzeba jednak uwa偶a膰, 偶eby nie spowodowa膰 otar膰, siniak贸w czy innych uszkodze艅. Je艣li za艣 si臋 pojawiaj膮, nale偶y przerwa膰 te 膰wiczenia na penisa i pozwoli膰 cia艂u odpocz膮膰 a偶 si臋 zagoi. Nie nale偶y u偶ywa膰 zbyt du偶ej si艂y, bo nie chodzi tu o wywo艂anie b贸lu, a o rozci膮ganie cz艂onka.

Jak 膰wiczy膰 yelq? Istnieje kilka r贸偶nego rodzaju technik 膰wiczenia penisa w ten spos贸b. Zgodnie z jedn膮 z metod zaleca si臋 wykorzystanie lubrykantu. Cz艂onek, w niepe艂nym wzwodzie, jest chwytany u podstawy kciukiem z艂膮czonym z palcem wskazuj膮cym. Nale偶y delikatnie ucisn膮膰 przyrodzenie przez utworzony okr膮g, a nast臋pnie przesuwa膰 r臋k臋 w g贸r臋 w kierunku 偶o艂臋dzi, przy kt贸rej nale偶y si臋 zatrzyma膰. W贸wczas nale偶y uchwyci膰 pr膮cie u nasady drug膮 r臋k膮 i powt贸rzy膰 ruch oraz uchwyt. Naprzemiennie wykonywane 膰wiczenie mo偶na powtarza膰 przez oko艂o 30 minut. Sam ruch powinien trwa膰 nie mniej ni偶 jedn膮 i maksymalnie trzy sekundy. Je艣li osi膮gnie si臋 pe艂en wzw贸d, nale偶y przerwa膰 膰wiczenie. Je偶eli m臋偶czyzna czuje zbli偶aj膮cy si臋 wytrysk, r贸wnie偶 powinien odczeka膰 a偶 napi臋cie minie.

Inna technika yelq zak艂ada rozci膮ganie na sucho. Jest bardzo podobna do powy偶szej, jednak偶e nie stosuje si臋 nawil偶acza. Sk贸r臋 pr膮cia naci膮ga si臋 maksymalnie w d贸艂. Po uchwyceniu cz艂onka przy nasadzie przesuwa si臋 d艂o艅 w g贸r臋 cz艂onka ku 偶o艂臋dzi, a nast臋pnie rozlu藕niaj膮c nieco u艣cisk z powrotem do nasady. 膯wiczenie powtarza si臋 od stu do dwustu razy w miarowym, spokojnym tempie.

Co poza yelq? Inne 膰wiczenia wyd艂u偶aj膮ce penisa

Yelqing to nie jedyne 膰wiczenia na przed艂u偶enie cz艂onka, kt贸rymi warto si臋 zainteresowa膰. Istniej膮 tak偶e inne metody. Warto wspomnie膰, 偶e wiele z nich wymaga wcze艣niejszej rozgrzewki. Chodzi o to, by poprawi膰 ukrwienie cz艂onka i rozszerzy膰 naczynia oraz tkanki, przygotowuj膮c penisa na rozci膮ganie i pomagaj膮c uzyska膰 jeszcze lepsze efekty.

Rozgrzewka mo偶e mie膰 form臋 膰wicze艅. Mo偶e si臋 do tego przyda膰 tak偶e ciep艂y kompres. Mo偶na wykorzysta膰 ciep艂膮 wod臋. Wa偶ne 偶eby wzmocni膰 cyrkulacj臋 krwi w tkankach pr膮cia, by unikn膮膰 ewentualnych kontuzji. Po rozgrzewce mo偶na przej艣膰 do treningu penisa. Jak 膰wiczy膰? Jest wiele 膰wicze艅, kt贸rych mo偶na si臋 podj膮膰. Mo偶na na przyk艂ad chwyci膰 g艂贸wk臋 kciukiem i palcami, a nast臋pnie rozci膮gn膮膰 penisa wzd艂u偶 tak, by nie wywo艂a膰 b贸lu, ale przyrodzenie by艂o naci膮gni臋te. Dobrze wytrzyma膰 kilka sekund w takiej pozycji. Rozci膮gaj膮c penisa najpierw przed siebie, p贸藕niej w d贸艂, a nast臋pnie w g贸r臋, mo偶na stworzy膰 blok 膰wicze艅, kt贸ry warto powt贸rzy膰 od 8 do 12 razy.

Mo偶na r贸wnie偶 uchwyci膰 偶o艂膮d藕, a nast臋pnie rozci膮ga膰 penisa, wykonuj膮c przy tym ruch rotacyjny zgodny z ruchem wskaz贸wek zegara. Po 30 sekundach nale偶y zmieni膰 kierunek rozci膮gania w odwrotn膮 stron臋. Zaleca si臋 powt贸rzy膰 to 膰wiczenie pi臋ciokrotnie. Jeszcze inne 膰wiczenie zak艂ada uchwycenie 偶o艂臋dzi jedn膮 r臋k膮, a drug膮 z艂apanie penisa u podstawy. Nast臋pnie nale偶y rozci膮ga膰 pr膮cie r臋kami w przeciwnych kierunkach. W razie wyst膮pienia dyskomfortu nale偶y przerwa膰 膰wiczenie. Rozci膮ganie penisa nale偶y utrzymywa膰 przez przynajmniej 10 sekund, po kt贸rych mo偶na chwil臋 odpocz膮膰. Samo 膰wiczenie warto wykonywa膰 przez kilka minut.

Nie tylko wyd艂u偶anie 鈥 inne 膰wiczenia na penisa

Technika jelq, wa艂kowanie cz艂onka i r贸偶nego rodzaju inne 膰wiczenia na powi臋kszenie penisa maj膮 jeden cel 鈥 rozci膮ganie penisa, by zwi臋kszy膰 obj臋to艣膰 i d艂ugo艣膰 pr膮cia. 膯wiczenia wyd艂u偶aj膮ce penisa nie s膮 jednak jedynymi, kt贸re warto wykonywa膰. Jako艣膰 erekcji mo偶na wzmocni膰, stosuj膮c ci臋偶arki na pr膮cie. 膯wiczenie wykonuje si臋, gdy penis jest wiotki. Do przyrodzenia przyczepia si臋 obci膮偶niki specjalnie do tego celu zaprojektowane. Metoda nie nale偶y jednak do najbezpieczniejszych. Trzeba zauwa偶y膰, 偶e zarazem jest to metoda, kt贸ra umo偶liwia rozci膮ganie penisa.

Warto tak偶e zaj膮膰 si臋 mi臋艣niami Kegla. Nie tylko kobiety powinny je 膰wiczy膰. M臋偶czy藕ni dzi臋ki nim osi膮gaj膮 lepsz膮 kontrol臋 nad erekcj膮. Mog膮 te偶 j膮 d艂u偶ej utrzymywa膰. Mi臋艣nie Kegla nale偶y napina膰 na 2-3 sekundy, po czym si臋 je rozlu藕nia. Na pocz膮tek mo偶na to 膰wiczenie wykona膰 30 razy, ale dobrze zwi臋ksza膰 t臋 liczb臋 z czasem, nawet i do 300 powt贸rze艅. Nast臋pnie nale偶y napi膮膰 mi臋艣nie na 20-30 sekund, staraj膮c si臋 utrzyma膰 napi臋cie. Nale偶y r贸wnie偶 kontrolowa膰 oddech w czasie 膰wicze艅. Kiedy ju偶 nauczymy si臋 wykonywa膰 technicznie te 膰wiczenia, mo偶na je zacz膮膰 wykonywa膰 w czasie codziennych czynno艣ci, np. w trakcie ogl膮dania video i przegl膮dania internetu, czytania ksi膮偶ki czy innych aktywno艣ci.

Je艣li za艣 zale偶y nam na wi臋kszym uwidocznieniu j膮der i moszny, istniej膮 tak偶e 膰wiczenia rozci膮gaj膮ce ten obszar cia艂a. Wymagaj膮 one u偶ycia lubrykantu, kt贸rym nale偶y potraktowa膰 moszn臋 i d艂onie. Kolejny krok to uchwycenie worka mosznowego u nasady tak, by po rozci膮gni臋ciu j膮dra znalaz艂y si臋 pod zaci艣ni臋t膮 r臋k膮. Nast臋pnie mo偶na przeci膮gn膮膰 moszn臋 w d贸艂, kilkukrotnie powtarzaj膮c 膰wiczenie. Kiedy pojawia si臋 dyskomfort, na przyk艂ad b贸l, nale偶y zatrzyma膰 ruch. Mo偶na te偶 ugniata膰 palcami okolice j膮der, masuj膮c i wzmacniaj膮c w ten spos贸b mi臋艣nie w tym miejscu.

Warto te偶 podkre艣li膰, 偶e 膰wiczenia na powi臋kszenie penisa maj膮 dobre efekty na kondycj臋 seksualn膮 m臋偶czyzny 鈥 d艂ugo艣膰 erekcji, si艂臋 mi臋艣ni i doznania seksualne. Skutkiem mo偶e by膰 r贸wnie偶 lepsza kontrola nad erekcj膮, wzmocnienie jej i usztywnienie, kontrola nad si艂膮 wytrysku. Mog膮 te偶 s艂u偶y膰 korekcie kszta艂tu penisa i walce z przedwczesnym wytryskiem. Dlatego nawet je艣li efekty wyd艂u偶aj膮ce penisa nie b臋d膮 du偶e, 膰wiczenia na powi臋kszenie cz艂onka z pewno艣ci膮 nie b臋d膮 zmarnowanym czasem.

Je艣li chodzi o domowe sposoby, 膰wiczenia na penisa pozwalaj膮 na uzyskanie dodatkowych centymetr贸w, kt贸re warto wypr贸bowa膰 przed skorzystaniem z bardziej inwazyjnych, operacyjnych metod. Z pewno艣ci膮 jednak nie da si臋 przy ich pomocy uzyska膰 tak dobrych rezultat贸w, jak w przypadku tabletek na przed艂u偶enie i pogrubienie penisa.